بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی تاسیسات ساختمان، سیستم های سرمایشی و گرمایشی و تهویه مطبوع ایران

بازدید: 484 بازدید

بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی تاسیسات ساختمان، سیستم های سرمایشی و گرمایشی و تهویه مطبوع ایران در تاریخ 19 الی 22 مهرماه 1401 در محل دائمی نمایشگاه بین المللی ایران برگزار خواهد شد. شرکت پخش نیرو سپهر مهار نیز در این نمایشگاه حضوری فعال خواهد داشت. متخصصان این شرکت در سالن میلاد غرفه A10 منتظر دیدار شما عزیزان خواهند بود.

محصولات و صنایع تاسیسات بسیار مهم و حائز اهمیت است زیرا نقش قابل توجهی در ایجاد زیرساخت‌های توسعه اقتصادی و جلوگیری از هدر رفت منابع دارد. تامین و بکارگیری صحیح انرژی یکی از موضوعات مهمی است که بر میزان پیشرفت اقتصادی و ثبات سیاسی و اجتماعی کشورها تاثیرگذار است. بدین جهت حفاظت از منابع موجود و مدیریت مصرف از اهمیت ویژه‌ای برخوردار می‌گردد. از این رو توجه به صنعت تاسیسات که نقش اساسی و جدایی ناپذیری با زندگی و رفاه انسان‌ها دارد در تکامل و مدرن‌سازی ساختمان‌ها و بهینه‌سازی مصرف انرژی نیز نقش مهمی را ایفا می‌کند.

با توجه به رشد نیازهای کشور در دوران پسا کرونا و با نگرشی مسئولانه به صنعت ساختمان در جهت حفظ محیط زیست و با بهره‌بردن از فناوری‌های پیشرفته روز جهان که در راستای حفاظت از منابع ارزشمند طبیعی گام برمی‌دارد، اهمیت توجه ویژه به این صنعت را برجسته‌تر می‌نماید.

نمایشگاه‌‌ فرصت بسیار ارزشمندی را برای صاحبان صنایع فراهم می‌آورد تا توانمندی‌ها، محصولات و دستاوردهای خود را در سطع وسیعی عرضه نمایند. نمایشگاه بین‌المللی تأسیسات و سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی تهران IRAN HVAC&R سالانه با حضور جمع کثیری از شرکت‌های صنعتی داخلی و بین‌المللی برگزار می‌گردد. این نمایشگاه طی بیست سال گذشته به عنوان بزرگترین رویداد تاسیسات در خاورمیانه، همواره با استقبال بی‌نظیر صاحبان صنایع مواجه بوده و در سال گذشته با وجود محدودیت های بسیاری که بابت ویروس کرونا بود با حضور ۲۵۰ شرکت صنعتی از ۸ کشور جهان در فضایی به مساحت ۳۱۰۰۰ متر مربع برگزار شده است. شرکت‌های صنعتی در این نمایشگاه محصولات، قابلیت‌های فنی و نوآوری‌های خود را به بازدیدکنندگان عرضه می‌نمایند و از تعامل با دست‌اندرکاران صنعت تاسیسات و فرصت‌های تجاری موجود بهره می‌گیرند.

به این مطلب امتیاز بدهید

0 / 5. 0

اولین نفر امتیاز بدهید

دسته‌بندی اخبار
اشتراک گذاری
نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود به سایت
//