دریچه بازدید با قفل کابینتی

دریچه بازدید با قفل کابینتی

دریچه‌های بازدید کابینتی در واقع درب‌های هستند که در دیوار آشپزخانه ها یا سرویس های بهداشتی قرار می‌گیرند و قابلیت باز و بسته شدن دارند،و امکان بازدید از شیرآلات فراهم می کنند. این دریچه‌ها از مواد مختلفی مانند چوب، فلز و آلومینیوم و شیشه ساخته می شوند.

دریچه بازدید کابینتی یکی از تولیدات رسته دریچه بازدید تاسیسات میباشد. این محصول یکی از اقتصادی ترین و کاربردی ترین دریچه های بازدید است.

اجزای دریچه بازدید کابینتی

دریچه‌های بازدید با قفل کابینتی از چند بخش تشکیل شده‌اند. در زیر توضیحاتی در مورد هر یک از اجزا آورده شده است:

  1. بدنه یا قاب: بدنه یا قاب دریچه‌های بازدید کابینتی را تشکیل می‌دهد. این بخش معمولاً از چوب، MDF، فلز یا پلاستیک ساخته می‌شود و قاب کابینت یا کشو را پوشش می‌دهد.
  2. درب : درب یک اجزای اساسی در دریچه‌های بازدید کابینتی است.متریال این درب می تواند از جنس آلومینیوم و استیل و گالوانیزه باشد.
  3. مکانیسم باز و بسته شدن: مکانیسم باز و بسته شدن یکی دیگر از اجزای دریچه بازدید کابینتی است. این مکانیسم می‌تواند از لولا متری یا پروفیل آلومینیومی(به صورت کشویی)باشد. این اجزا نقش اساسی در کارکرد و عملکرد دریچه‌های بازدید کابینتی دارند.
  4. دستگیره: جهت باز و بسته شدن درب بر روی آن قرار می گیرد .

این اجزا می‌توانند با یکدیگر ترکیب شده و دریچه‌های بازدید کابینتی را تشکیل دهند. همچنین، این اجزا ممکن است بسته به سبک و طراحی محصول، تفاوت‌هایی داشته باشند.

دریچه بازدید کابینتی

قیمت دریچه بازدید با قفل کابینتی

قیمت دریچه بازدید کابینتی کاملا وابسته به متریال مصرفی در این دریچه است. اندازه درب یکی دیگر از آيتم های تعیین کننده در قیمت این محصول است. ولی به طور معمول رنج قیمتی این دریچه از اینچی ۸۰۰تومان تا ۱۵۰۰ تومان قابل تغییر می باشد. جهت اطلاعات بیشتر و قیمت دقیق با کارشناسان شرکت پخش نیروی سپهر مهار در تماس باشید.

پیشنهاد میکنیم محصول مشابه و مرتبط را در صفحه دریچه بازدید آهنی و دریچه بازدید کناف مشاهده نمایید.

 

به این مطلب امتیاز بدهید

0 / 5. 0

اولین نفر امتیاز بدهید

امتیاز بدهید
4.8/5
نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دریچه بازدید با قفل کابینتی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود به سایت
//