دریچه فن کویل شیار دار وزنه ای

دریچه فن کویل شیار دار وزنه ای

دریچه فن کویل شیار دار وزنه ای در گریل های ۹ و ۱۸ سانتی متری طراحی می شود و بسته به سلیقه و نیاز مشتریان به شکل کشویی – وزنه ای و لولا دار قفلی انتخاب شده و با پوشش رنگ های مختلف الکترو استاتیک پودری رنگ آمیزی می شود. در ادامه در مورد دریچه بازدید فن کوئل شیاردار وزنی توضیحات فنی ارائه شده است.

شکل ظاهری این دریچه ها بدین گونه هست که یک قاب یا کلاف دور تا دور با بست ال شکل به یکدیگر مونتاژ می شود و صخامت پروفیل دور معمولا ۱.۴ می باشد و دارای یک لبه یک سانتی برای نشیمن ورق دارد و ارتفاع کلاف ۴ سانتی متر است. ورق به اندازه داخل قاب با نیم سانت خلاصی  در نظر گرفته می شود و بعد از آن از هر طرف 1.5 سانت بابت خم ها به ورق اضافه می گردد. قبل از خم کاری دو بسته به نظر مشتری ورق بصورت گریل های ۹ سانتی یا ۱۸ سانتی پرسکاری می شود و در انتها خم های یک سانتی روی ورق اعمال می گردد.

برای زیبایی نمای ظاهری بهتر است برای نصب جا پیچ ها که بصورت خزینه ای روی قاب ایجاد می گردد از داخل فریم زده شود. البته که محدودیت در این کار وجود دارد می توان بعد از جا پیچ که روی قاب زده می شود برچسب های کوچک گردی روی پیچ زده شود تا ظاهری زیباتر داشته باشد. دریچه فن کویل شیار دار وزنه ای در اکثر مکان هایی که فنکوئل های سقفی و کانالی نصب شده است، برای دسترسی به شیر آلات و فنکوئل به منظور تعمیر و سرویس و نگهداری مورد استفاده قرار می گیرد.

البته باید به این مطلب اشاره کنیم این محصول یکی از محصولات ارزان قیمت در دریچه های بازدید فن کویل می باشد و محصولات مناسبی برای استفاده نمی باشد. علت اصلی این مورد این است که مکش مناسبی برای دستگاه ندارد و راندمان دستگاه را پایین می آورد. پس بهتر است از این محصول استفاده نگردد و محصولات جایگزین پیشنهاد میشود.

این محصول یکی از مدلهای متنوع دریچه زیر فن کویل است که توسط شرکت پخش نیرو طراحی و تولید میشود. همچنین پیشنهاد میکنیم برای دیدن محصولات بیشتر و مرتبط در همین زمینه صفحه دریچه بازدید را مشاهده نمایید.

به این مطلب امتیاز بدهید

5 / 5. 1

اولین نفر امتیاز بدهید

امتیاز بدهید
4.8/5
نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دریچه فن کویل شیار دار وزنه ای”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود به سایت
//