دریچه بازدید برق

دریچه بازدید برق

دریچه بازدید برق یک باکس به همراه درب است که معمولاً در ساختمان‌ها و پاساژها و صنایع و… استفاده می‌شود. این دریچه معمولا در راهروها، اتاق‌ها یا فضاهای دیگر جهت باز و بسته شدن و بازرسی به متعلقات داخلی که شامل تجهیزات برقی می باشد مورد استفاده قرار می گیرد. با استفاده از دریچه بازدید برق، می‌توان به راحتی و با یک کلید یا دکمه، دریچه را باز یا بسته کرد.

دریچه‌های بازدید برق به دلیل سهولت استفاده، از دریچه های پرطرفدار هستند. آن‌ها معمولاً در مکان‌های مستعمل به کار می‌روند و کاربرد بسیار زیادی در مکان‌های عمومی مانند ساختمان‌ها، بیمارستان‌ها، هتل‌ها، دانشگاه‌ها و غیره دارند.

مزایای دریچه بازدید برق

برخی از مزایای استفاده از دریچه‌های بازدید برق ساختمان شامل موارد زیر می‌شود:

  1. سهولت استفاده: با استفاده از یک کلید یا دکمه، دریچه را می‌توان به سادگی باز یا بسته کرد.
  2. ایمنی: دریچه‌های بازدید برق معمولاً به صورت محافظت شده از نظر ایمنی طراحی می‌شوند. بنابراین، خطر برق‌گرفتگی یا آسیب دیدگی برای کاربران کاهش می‌یابد.

برخی از مراقبت‌های لازم برای دریچه‌های بازدید برق شامل تمیز کردن و نگهداری کلیدها و مکانیزم کنترلی، عیب‌یابی و رفع خطاها، و همچنین برقراری تعمیر و نگهداری از قسمت‌های مسئول برق می‌شود.

پیشنهاد میکنیم محصولات مشابه و مرتبط را در صفحه دریچه بازدید و دریچه زیر فن کویل مشاهده نمایید.

مزایای دریچه بازدید برق

جنس دریچه بازدید برق

جنس دریچه های بازدید برق را می توان از آهن سیاه یا گالوانیزه، استیل، آلومینیوم و پلاستیک با توجه به شرایط مکان و آب و هوایی در نظر گرفت. پشت درب بازدید برق معمولا باکسی با عمق ۱۰تا۲۰ سانتی متر در نظر گرفته می شود تا بتوان تجهیزات مورد نیاز را در باکس جاسازی نمود. در بعضی از مواقع حسب نیاز چراغ‌های سیگنال روی درب جاسازی می گردد.

از محصولات مشابه دیگر در زمینه دسترسی و بازدید تاسیسات میتوان به دریچه بازدید شیر فلکه و دریچه بازدید مخفی اشاره کرد.

قیمت دریچه بازدید برق

قیمت دریچه بازدید برق

در مورد قیمت دریچه بازدید برق باید گفت هیچ بازه قیمتی مشخصی، تا زمانیکه متریال و عمق باکس مشخص نشود نمی توان برآورد کرد. لذا جهت مشاوره و راهنمایی با کارشناسان شرکت پخش نیروی سپهر مهار در تماس باشید.

 

به این مطلب امتیاز بدهید

5 / 5. 1

اولین نفر امتیاز بدهید

امتیاز بدهید
4.8/5
نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دریچه بازدید برق”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود به سایت
//