دریچه تایلی گرد

دریچه تایلی گرد

دریچه تایلی گرد یا همان دریچه آرمسترانگ گرد، یکی از انواع دریچه های سقفی محسوب میشود که توزیع هوای مطبوع را انجام میدهد. همانطور که از نام این محصول مشخص است، این دریچه در حفره سقف تایلی قرار می گیرد و وظیفه هوارسانی به محیط را ایفا می کند.

دریچه تایلی گرد یا همان دریچه آرمسترانگ گرد، یکی از انواع دریچه سقفی تایلی محسوب میشود که توزیع هوای مطبوع را انجام میدهد. همانطور که از نام این محصول مشخص است، این دریچه در حفره سقف تایلی قرار می گیرد و وظیفه هوارسانی به محیط را ایفا می کند.

دریچه گرد تایلی می تواند هم به شکل فریم دار و هم بصورت صفحه تخت که دریچه های ترکیبی را در خود جای می دهد تولید و مورد استفاده قرار بگیرد. برای مشاهده مدلهای بیشتر میتوانید به صفحه دریچه گرد مراجعه کنید.

کاربرد دریچه تایلی گرد

امکان قرارگیری انواع مختلف دریچه از قبیل دریچه تایلی گرد، انواع دریچه های کلاف دورباز و کلاف پهن درون صفحات آلومینیومی مطابق تایل های آرمسترانگ وجود دارد. با استفاده از انواع مختلف دریچه در این تایل ها می توان الگوهای جریان مورد نیاز را جهت تهویه هر چه بهتر فضا به وجود آورد.

 

دریچه آرمسترانگ گرد

دریچه آرمسترانگ گرد هم میتواند درون شبکه های تایل سقف های کاذب نصب و استفاده شود، و هم به شکل مستقیم در بدنه سقف اصلی نصب شود. از دریچه تایلی گرد برای خروج هوا به شکل تعدیل شده در محیط های گوناگون استفاده میشود. این محصول یکی از صدها مدل دریچه سقفی محسوب میشود.

ساخت و تولید دریچه تایلی گرد

در بیشتر اوقات دریچه تایلی با تبدیل پشت دریچه ای با قطر های مختلف ساخته میشود. همچنین امکان نصب انواع دمپرهای پشت دریچه ای موازی و متقابل در پشت دریچه وجود دارد. این محصول نیز مانند بسیاری دیگر از تولیدات شرکت پخش نیرو، با انواع مختلف رنگ های پودری الکترو استاتیک پوشش دهی میشود.

قابلیت های دریچه گرد تایلی

دریچه گرد تایلی قابلیت نصب بسیار آسان و انعطاف فراوان با استفاده از تبدیلها با ابعاد مختلف جهت اتصال به کانال را دارد. همچنین با داشتن ظاهر زیبا و دکوراتیو برای انواع مصارف خانگی، اداری، رستورانها و هتلها و … کاربرد زیادی دارد.

به این مطلب امتیاز بدهید

5 / 5. 1

اولین نفر امتیاز بدهید

امتیاز بدهید
4.8/5
دسته بندی: , نوع محصول:
نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دریچه تایلی گرد”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود به سایت
//