دریچه تایلی چهارگوش

دریچه سقف آرمسترانگ چهارگوش

دریچه تایلی چهارگوش یکی از انواع دریچه های سقفی محسوب میشود که توزیع هوای مطبوع را انجام میدهد. همانطور که از نام این محصول مشخص است، دریچه چهارگوش تایلی در حفره سقف تایلی قرار می گیرد و وظیفه هوارسانی به محیط را ایفا می کند.

دریچه تایلی چهارگوش یا همان دریچه سقف آرمسترانگ چهارگوش یکی از مدلهای پرکاربرد دریچه تایلی است که هم برای دهش (هوای رفت)، و هم برای هوای برگشت مورد استفاده قرار میگیرد. این نوع دریچه سقفی میتواند در انواع یک طرفه، دو طرفه، سه طرفه و چهارطرفه تولید شود. بنابراین یکی از ویژگی ها و مزیت های اصلی دریچه تایلی چهارگوش، امکان پخش هوا از چند جهت میباشد.

دریچه سقف آرمسترانگ چهارگوش

این محصول میتوانند به دو صورت با دمپر و بدون دمپر میتواند ساخته و استفاده شوند. دریچه تایلی چهارگوش همانند تایل های سقف آرمسترانگ قابلیت جابجایی بر روی سقف کاذب را دارد و در صورت تغییر دکوراسیون در محل مورد استفاده، و در صورت اتصال دریچه به کانال توسط کانال های فلکسی بل می توان چیدمان این دریچه ها را متناسب با دکوراسیون جدید تغییر داد.

طریقه نصب این دریچه ها بسیار ساده و آسان است. برای نصب این دریچه ها نیاز به پیچ یا هر وسیله ی اضافه ای نیست، و در نشیمن سه پری های اسکلت سقف کاذب ، نصب و تعبیه می شوند.

کاربرد و مزایای دریچه تایلی چهارگوش

مشخصات و کاربردهای دریچه های تایلی چهار گوش

  • قابلیت نصب بسیار آسان بر روی سقف های کاذب، و انعطاف بسیار خوب با استفاده از تبدیلهایی با ابعاد مختلف جهت اتصال به کانال هوا
  • ظاهر زیبا و دکوراتیو که آن را برای انواع مصارف خانگی، اداری و تجاری مناسب کرده است.
  • دارای رنگ پودری کوره ای الکترو استاتیک.
  • ساخته شده از ورق و پروفیل آلومینیوم.
  • قابلیت سفارش در ابعاد مورد نیاز و بر طبق درخواست خریدار

دریچه سقف آرمسترانگ چهارگوش

به این مطلب امتیاز بدهید

5 / 5. 2

اولین نفر امتیاز بدهید

امتیاز بدهید
4.8/5
نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دریچه تایلی چهارگوش”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود به سایت
//