دریچه خطی کناف

دریچه خطی کناف جهت انتقال جریان هوا رفت و برگشت در سیستم های فن کویل و داکت اسپلیت و هوا سازها ، بر روی دریچه های کناف یا پیشانی کناف مورد استفاده قرار می گیرد. این دریچه ها وظیفه انتقال هوای گرم و سرد و هوارسانی را بر عهده دارد.

دریچه‌ های خطی کناف از متریال آلومینیومی با ضخامت متفاوت ساخته می شوند، که به دلیل تنوع محصول، برای تمامی ساختمانهای اداری و تجاری و مسکونی و بیمارستانی و صنعتی و آزمایشگاهی… که از متریال کناف در سقف یا پیشانی استفاده می کنند ، مناسب هستند.

تماس بگیرید: 021۷۶۲۶۴۸۵۸
دسته‌بندی‌ها: , , برچسب‌ها: , جنس ساخت: آلومینیومیکاربرد: تنظیم و تهویه هوامحل نصب: سقف، سقف کاذب، دیوار و پیشانی دیوارابعاد: سفارشی

  • تضمین بهترین کیفیت
  • مشاوره تخصصی
  • متخصصین باتجربه
  • ساخت و تحویل به موقع
توضیحات

انواع دریچه خطی کناف

  1. دریچه خطی 30 درجه یک طرفه و دو طرفه فریم لس کناف
  2. دریچه مشبک فریم لس کناف
  3. دریچه صفر درجه قاب مخفی کناف
  4. دریچه اسلوت فریم لس کناف

انواع دریچه خطی کناف

قیمت دریچه خطی کناف

قیمت دریچه های خطی کناف کاملا بسته به ابعاد و اندازه و ضخامت پروفیل، مورد استفاده است.

  • دریچه خطی 30 درجه فریم لس 100*20 = 680 هزار تومان
  • دریچه اسلات 3 لاین آلومینیومی 100 * 12 = 978 هزار تومان
  • دریچه زنبوری 350 * 15 = 2.230.000 هزار تومان

مبنای محاسبه اینچ عدد 2.54 می باشد. ابعاد بالا عرض 15 سانتی متر محاسبه می گردد.

همانطور که ملاحظه می کنید تنوع محصولات هم در ابعاد و هم در متریال متفاوت است. پیشنهاد می گردد ، برای اطلاع از قیمت ها و مشاوره فنی با کارشناسان شرکت پخش نیروی سپهر مهار در تماس باشید.

کاربرد دریچه های خطی کنافی

برخی از کاربردهای اصلی دریچه‌های خطی در سقف و دیوار کناف عبارتند از:

  • تهویه مطبوع : دریچه‌ های خطی برای تهویه مطبوع در فضاهای داخلی استفاده می‌شوند. این دریچه‌ ها به توزیع هوا سرد یا گرم در اتاق‌ ها کمک می‌ کنند تا شرایط راحتی برای افراد فراهم شود.
  • توزیع هوا : این دریچه‌ ها برای توزیع هوا به صورت یکنواخت در فضا های داخلی استفاده می‌شوند تا شرایط تهویه مطبوع به بهترین شکل فراهم شود .

با توجه به این کاربردها ، دریچه‌ های هوا در سقف یا دیوارهای کناف به عنوان یک عنصر اساسی برای تهویه مطبوع و توزیع هوا در ساختمانهای مسکونی و اداری و تجاری و صنعتی و آزمایشگاهی مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین برای بازدید تاسیسات در سقفهای کنافی از دریچه بازدید کناف استفاده میشود که در مدلهای متنوع در شرکت پخش نیرو سپهر مهار تولید میشوند.

متریال و ساخت

این دریچه‌ ها معمولاً آلومینیوم بصورت قاب مخفی یا فریم لس ساخته می‌شوند. معمولا ضخامت قاب اصلی 1.4 سانتی متر و تیغه ها یا پره ها بین 1 تا 1.2 سانتی متر است. پره های دریچه های اسلات در اکثر مواقع رنگ مشکی و بصورت هلالی می باشند.

با توجه به این موارد و مشخصات ، دریچه‌ های خطی کناف به عنوان یک از لوازم جانبی در فینیشینگ ، یا درب های بازدید کناف داکت اسپلیت یا فن کویل یا شیر آلات در سیستم‌ های تهویه مطبوع هستند و باید در انتخاب این محصول دقت شود تا عملکرد مناسبی را ارائه دهند.

متریال و ساخت دریچه های خطی کناف

مزایا

برخی از مزایای این نوع دریچه‌ ها عبارتند از:

  • استفاده در درب کناف بدون فریم قاب اصلی (مخفی)
  • قابلیت نصب در کچ برگ (در پیشانی و سقف)
  • امکان ساخت در ابعاد متنوع بدون محدودیت طول
  • قابلیت نصب آسان با پیچ سر مته
  • قابلیت جهت دادن پرتاب هوا به چندین جهت مختلف بصورت یک یا دو یا سه و یا چند طرفه
  • کاربرد گسترده در صنعت ساختمانی و بیمارستانی و صنعتی و آزمایشگاهی

شرکت پخش نیرو با توجه به بهره گیری از امکانات به روز در تولید و نیروی کار مجرب توانسته است تا در تولید این محصولات، در زمینه متریال، فروش، تولید و کنترل کیفی ، برتری نسبت به رقبا داشته باشد.

ابعاد دریچه خطی کناف

ابعاد و اندازه محصول بسته به نیاز سیستم تهویه مطبوع و مقدار جریان هوا مورد استفاده در رفت یا برگشت تعیین می‌شود . ابعاد دریچه های پیشانی زن می تواند بصورت ممتد و بصورت یک تکه تا سایز 3.50 ساخته شود. معمولا اپنینگ کار ابعاد دریچه مورد سفارش است.

این دریچه ها قابلیت ساخت به صورت چهار گوش مربع و مستطیل را دارند. حداقل عرض برای ساخت این محصول 8 سانتی متر است. در طول دریچه های خطی کناف محدودیتی برای ساخت نیست و میتوان بصورت یک تکه تا طول 3.50 این محصول را تولید کرد.

برای ابعاد بالاتر از این طول، دریچه به صورت چند تکه ساخته می شود. به عنوان مثال: 100*8 یا 250*20 یا 350*30 سانتی متر و …

نحوه نصب

برای نصب یک دریچه خطی در سیستم کناف، باید به نکات ذیل توجه داشته باشید:

  • انتخاب مکان مناسب : ابتدا باید مکان مناسب برای نصب دریچه را انتخاب کنید. این مکان باید بر اساس نیازهای سیستم کناف و جریان هوا مشخص شود.
  • برش دیوار: برای نصب دریچه خطی ، باید یک برش مناسب در دیوار کناف ایجاد کنید. این برش باید اندازه و شکل مناسبی داشته باشد تا دریچه به صورت صحیح نصب شود.
  • نصب دریچه : دریچه را در برش دیوار یا سقف قرار داده و مطمئن شوید که به درستی درون دیوار قرار گرفته است . سپس با استفاده از پیچ ‌ها و اتصالات مناسب، دریچه را به دیوار یا سقف متصل می کنیم .

تنظیم و تعیین جهت جریان دهش یا مکش هوا

پس از نصب، مطمئن شوید که دریچه به درستی تنظیم شده و جهت جریان هوا به صورت مطلوب می تواند هوای رفت یا برگشت را پوشش دهی کند. این مرحله بسیار مهم است تا جریان هوا به صورت بهینه کنترل شود.

پس از نصب ، تست می کنیم که دریچه به درستی کار می‌کند و جریان هوا به صورت صحیح کنترل و هدایت می‌شود. در صورت وجود هر گونه مشکل ، عیب ‌یابی کنید و آن را رفع می کنیم .

به این مطلب امتیاز بدهید

5 / 5. 1

اولین نفر امتیاز بدهید

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود به سایت
//