دریچه خطی 15 درجه

دریچه خطی 15 درجه

دریچه خطی 15 درجه همانطور که از نامش پیداست هوای عبوری از خود را با 15 درجه تغییر زاویه جهت حرکت هوا، از خود عبور می دهد. این مدل از دریچه ها سطح مفید مناسب و افت فشار کمی دارند. این مدل از دریچه در حالت های یک طرفه، دو طرفه و سه طرفه قابل ساخت هستند.

دریچه خطی 15 درجه همانطور که از نامش پیداست هوای عبوری از خود را با 15 درجه تغییر زاویه جهت حرکت هوا، از خود عبور می دهد. این مدل از دریچه ها سطح مفید مناسب و افت فشار کمی دارند. این مدل از دریچه در حالت های یک طرفه، دو طرفه و سه طرفه و تمام کله قندی قابل ساخت هستند.

دریچه خطی 15 درجه

دریچه های خطی 15 درجه یکطرفه اغلب برای توزیع هوای رفت مورد استفاده قرار میگیرند. این دریچه تنظیم هوا در قسمت پیشانی دیوار و در ارتفاع نه چندان بلند (زیر 3 متر)، و یا قسمت هایی از پیشانی دیوار که بصورت مخفی در سازه سقف قرار گرفته اند نصب می شود. از دریچه های خطی 15 درجه دو طرفه بیشتر اوقات بر روی سقف برای هوای رفت با ارتفاع نسبتا بلند (حدود 4 متر) استفاده میشود. همچنین مدل تمام کله قندی این محصول برای هوای برگشت در سقف، و یا نصب در داخل دریچه فن کویل مورد استفاده قرار میگیرد.

برای پوشش نهایی این محصول از انواع رنگ های پودری الکترو استاتیک کوره ای استفاده میشود. رنگ پيش فرض اين دريچه ها ، رنگ پودری الكترواستاتيك سفید می باشد كه در صورت نیاز امكان استفاده از رنگ های ديگر، با انتخاب از رال رنگ وجود دارد. علاوه بر این امکان ارائه دريچه به صورت اسيد شويی شده و بدون هيچ گونه پوشش رنگی به مشتری وجود دارد.

این محصول یکی از انواع مختلف دریچه خطی محسوب میشود که توسط شرکت پخش نیرو تولید و ارائه میشود.

کاربرد دریچه های خطی 15 درجه

از دریچه های 15 درجه خطی می توان در فضاهایی که طول پرتاب بلند با تغییر زاویه اندک در دریچه مورد نیاز است استفاده کرد. از جمله این فضاها میتوان به جاهایی که طول پرتاب مورد نیاز از ارتفاع سقف کمی بیشتر باشد اشاره کرد. توجه داشته باشید که در صورت نیاز این امکان وجود دارد که پره های این محصول را به صورت عمودی ساخته شود.

اين دريچه ها با استفاده از پيچ های خودكار، بر روی قاب چوبی بر لبه كانال نصب میشوند، در نتیجه میتوان آنها را بر روی انواع سقف با جنسهای گچ، سيمان، آجر،‌ چوب و … نصب کرد. دریچه خطی 15 درجه می تواند همراه با دمپر پشت دریچه ای موازی و متقابل استفاده شود.

  • قابل نصب و استفاده در ساختمان‌های تجاری، اداری، مسکونی و محل‌های لوکس
  • قابل استفاده در ارتفاع سقف ۳/۵ تا ۴ متر
  • قابل استفاده برای دمش و مکش هوا (تخلیه یا برگشت هوا)
  • قابل نصب داخل انواع دیوار و سقف

از دیگر محصولات مرتبط به این دریچه ها، که بسیار کاربردی و مهم هستند، میتوان به پلنیوم باکس و دریچه پادری اشاره کرد که در ابعاد مختلف توسط پخش نیرو سپهر مهار تولید و عرضه میشوند.

مزايای و ویژگیهای دریچه خطی 15 درجه

  • پخش هوا بصورت مستقیم، یکطرفه و یا دوطرفه
  • ساخت از جنس آلومینیوم، آهن، استنلس استیل
  • حداکثر طول دریچه بصورت یکپارچه تا ۳ متر
  • امکان استفاده از دمپر جهت کنترل هوادهی
  • مناسب برای توزیع هوای خروجی از فن کویل‌ها
  • قابلیت استفاده در کنج دیوار
  • محدود شدن زاویه هوادهی برای حداکثر راندمان پرتاب هوا
  • پرتاب هوادهي تا 70% در حالت نصب در ديوار که نسبت به ساير دريچه‌ها بالاتر ميیباشد.
  • به علت داشتن پروفيل‌های تو پر اين دريچه بسيار قوی می‌باشد و براي استفاده در محل‌هايی كه احتمال ضربه وجود دارد (مانند كف و يا پايين ديوارها) مناسب میباشد.

کاربرد دریچه خطی 15 درجه

 

 

به این مطلب امتیاز بدهید

3 / 5. 2

اولین نفر امتیاز بدهید

امتیاز بدهید
4.8/5
نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دریچه خطی 15 درجه”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود به سایت
//