دریچه فن کویل

دریچه زیر فن کویل چیست؟

دریچه زیر فن کویل یک دریچه است که در زیر یک فن کویل سقفی نصب می شود. این دریچه به شما امکان می دهد تا به راحتی فن کویل را برای تعمیر و نگهداری باز کنید. دریچه بازدید فن کویل معمولاً از آلومینیوم و گاهی اوقات MDF ساخته می شود و دارای یک لولا یا وزنه است که به شما امکان می دهد آن را باز و بسته کنید.

برای مشاوره،خرید و استعلام قیمت انواع دریچه های بازدید فن کویل با کارشناسان شرکت پخش نیرو تماس بگیرید.
  تلفن: 76264858-021

در حال نمایش 12 نتیجه

نمایش فیلترها

بارگذاری محصولات بیشتر

یکی دیگر از کاربردهای دریچه های فن کویل برای ایجاد مکش برای دستگاه می باشد. با توجه به اینکه هر چه مکش بهتر باشد راندمان دستگاه بالاتر می رود انتخاب درست دریچه های بازدید فن کویل یکی از موارد کلیدی در مصرف بهینه دستگاه می باشد.

دریچه زیر فن کویل از جمله پرکاربردترین دریچه های دسترسی می باشند. اینگونه دریچه ها متناسب با نوع کاربری در انواع مختلف ساخته می شوند. بطور کلی این نوع از دریچه ها را می توان به دو دسته دریچه های فن کویل دارای قابلیت عبور هوا و دریچه های فن کویلی دسترسی بدون شیار تقسیم بندی کرد.

دریچه بازدید فن کویل یکی از پرکاربردترین مدلهای  دریچه بازدید تاسیسات محسوب می شود.

دریچه فن کویل

تمامی دریچه های زیر فنکویل قابلیت لولایی با قفل زیمنس و یا کشویی با قفل و یا وزنی را دارد که بنا بر محیط و ارتفاع دستگاه تا دریچه و یا حتی سلیقه مشتری قابل ساخت می باشد.

قابلیت های دریچه فن کویل

  • قابلیت ساخت از دو جنس آلومینیوم و آهن گالوانیزه.
  • ایجاد امکان برای برگشت هوا.
  • امکان تعبیه دریچه رفت و برگشت هوای فن کویل روی آن.
  • امکان تعبیه فیلتر جهت تصفیه هوا.

کاربرد دریچه زیر فن کویل

  • در کلیه مکانهایی که در آنها از فن کویل های سقفی و یا کانالی استفاده میشود.
  • قابل نصب در زیر فن کویل ها به منظور دسترسی به فن کویل و شیر آلات آن جهت تعمیرات و سرویس های دوره ای.

کاربرد دریچه بازدید فن کویل

قیمت دریچه فن کویل

از آنجایی که این دریچه های بازدید دارای مدلهای مختلف و متنوع بوده و سفارشی سازی میشوند، امکان ارائه یک لیست قیمت دریچه فن کویل امکان پذیر نیست. در واقع برای تعیین قیمت و خرید انواع دریچه زیر فن کویل باید پس از نیاز سنجی و مشاوره با کارشناسان اقدام به ثبت سفارش کنید.

به صورت کلی قیمت این محصول بستگی به نوع مدل درخواستی از طرف مشتری دارد. ابعاد داخل به داخل نیز یکی از عوامل موثر برای تعیین قیمت دریچه زیر فن کویل می باشد. رنگ دریچه ها به طور معمول سفید 9016 است البته بنا به نظر مشتری امکان تغییر رنگ توسط شرکت پخش نیرو سپهر مهار به وجود آمده است.

قیمت دریچه فن کویل

فاکتورهایی نظیر قیمت روز ورق و پروفیل، نوع و مدل دریچه، تعداد سفارش، نوع رنگ و مواردی از این قبلی در تعیین قیمت دریچه بازدید فنکویل موثر خواهد بود.  شما میتوانید با تماس با کارشناسان فنی و فروش شرکت پخش نیرو جهت مشاوره رایگان و استعلام قیمت تماس بگیرید.

همچنین از دیگر محصولات مشابه میتوان به دریچه داکت اسپلیت و دریچه بازدید کناف اشاره کرد که توسط شرکت پخش نیرو تولید و عرضه میشود.

انواع دریچه فن کویل

دریچه زیر فن کویل با انواع متریال آلومینیوم، گالوانیزه، PVC، استیل، پلاستیکی و چوبی ساخته می شود.

دریچه فن کویل آلومینیومی

آلومینیوم مقاومت بالایی در برابر حرارت، برودت، رطوبت و خمیدگی دارد. این ویژگی ها موجب شده است که آلومینیوم به یکی از پرکاربردترین متریال ها در ساخت دریچه زیر فن کویل تبدیل شود. علاوه بر این، رنگ کوره ای استاتیک موجب ماندگاری رنگ و خاصیت ضد زنگ زدگی دریچه های فن کویل آلومینیومی می شود.

دریچه زیر فن کویل آهنی یا گالوانیزه

استفاده از ورق روغنی یا گالوانیزه موجب کاهش قیمت دریچه فن کویل آهنی می شود. با این حال، مقاومت این نوع دریچه در برابر رطوبت پایین است. بنابراین، استفاده از آن در مناطق با آب و هوای گرم و خشک توصیه می شود.

دریچه فن کویل چوبی

دریچه بازدید فن کویل چوبی از لحاظ زیبایی و تنوع طرح، بهترین گزینه است. این نوع دریچه از جنس چوب یا ورق MDF ساخته می شود و با دستگاه CNC طراحی می گردد. همچنین، رنگ پلی یورتان با پوشش پی وی سی از سطح چوبی بدنه این دریچه محافظت می کند.

دریچه فن کویل پلاستیکی

دریچه زیر فن کویل پلاستیکی مقاوم در برابر رطوبت، وزن سبک و تنوع رنگ و مدل دارد. این ویژگی ها موجب شده است که این نوع دریچه به یکی از پرطرفدارترین انواع دریچه فن کویل تبدیل شود.

دریچه فن کویل PVC

دریچه بازدید فن کویل PVC به دلیل خاصیت ضد آب، برای استفاده در مناطق با رطوبت بالا مناسب است. این نوع دریچه از آلیاژ پی وی سی ساخته می شود و امکان طراحی فانتزی بر روی آن وجود دارد.

دریچه فن کویل استیل

دریچه زیر فن کویل استیل برای کاربردهای ویژه مانند آزمایشگاه، پژوهشگاه و اتاق های مرتبط با اسیدهای خاص استفاده می شود. این نوع دریچه از ورق استیل نگیر ساخته می شود و مقاومت بالایی در برابر خوردگی و زنگ زدگی دارد.

ورود به سایت
//