دریچه فن کویل گل سقفی یک پله ای وزنی

دریچه فن کویل گل سقفی یک پله ای وزنی

دریچه فن کویل گل سقفی یک پله ای شیاردار وزنی، یک راه حل عالی برای دسترسی به سقف یا فضای بالای ساختمان است. این نوع دریچه با استفاده از سیستم وزنی کنترل می شود و باز و بسته شدن آن به طور آهسته و قابل کنترل بادست است. این دریچه ها معمولاً در ساختمان هایی با سقف های بلند استفاده می شوند و امکان دسترسی به سقف و انجام تعمیرات و نگهداری را فراهم می کنند.

دریچه فن کویل گل سقفی یک پله ای وزنی یا همان دریچه زیر دستگاهی دور مکش وزنی یکی از محصولات پرفروش و پرکاربرد جهت دسترسی به فن کوئل یا داکت اسپلیت می باشد. کاربرد این محصول در تمامی مکان ها و فضاهایی که نیاز به دسترسی به شیرآلات و سرویس فن کوئل و داکت اسپلیت را دارد، استفاده می گردد. مکش این دریچه از دورتادور دریچه است و هوای مورد نیاز دستگاه از این طریق تامین می گردد.

ابعاد این محصول بسته به نوع و تناژ فن کوئل انتخاب می گردد، ولی به طور کلی می توان گفت ابعاد مورد نیاز برای این محصول دقیقا ابعاد دستگاه خریداری شده می باشد. فقط باید دقت داشت به ابعاد فوق در قسمت شیرآلات ۲۰ سانتی متر اضافه گردد.

دریچه بازدید فن کویل تک گل وزنی برای مکان‌هایی که فاصله دستگاه نسبت به سقف حداقل۸ سانتی متر  باشد مناسب است،چون محصول فوق جهت جابه جایی به سمت بالا حرکت می کند واین حداقل فاصله ای هست که باید رعایت گردد.

این محصول یکی از مدلهای متنوع دریچه زیر فن کویل است که توسط شرکت پخش نیرو طراحی و تولید میشود.

متریال و شکل ظاهری دریچه فن کویل گل سقفی یک پله ای

این محصول شامل یک فریم اصلی با ضخامت ۱.۴ میلیمتر می باشد و یک لبه یک سانتی جهت نشیمنگاه گل داخلی دارا می باشد. حتما باید دقت داشت در موقع خرید این مهم در محصول خریداری شده رعایت گردد وگرنه زمانیکه فشار مثبت داخل ساختمان ایجاد گردد در اثر تکان خوردن درب به سمت پایین می افتد.

قاب دوم دریچه نیز با ضخامت ۱.۴ به هم کلاف می گردد و دومین قابی که هم حکم مکش را دارد و به ورق نیز فیکس می شود با ضخامت ۱.۲ استفاده می گردد.ضخامت ورق وسط ۱میل می باشد.

پیشنهاد میکنیم برای دیدن محصولات بیشتر و مرتبط در همین زمینه صفحه دریچه بازدید تاسیسات را مشاهده نمایید.

رنگ دریچه زیر فن کویل تک گل شیاردار وزنی

به طور کلی می توان گفت مراحل رنگ تمامی محصولات آلومینیومی شرکت پخش نیروی به یک صورت می باشد. برای رنگ آمیزی این محصول بعد از اینکه مراحل مونتاژ کاری وسنگ زنی به پایان رسید دریچه به واحد رنگ کاری منتقل می گردد.

قبل از عملیات رنگ باید زیر کار دریچه آماده سازی گردد. به همین منظور دریچه یا بصورت پاششی توسط دو مرحله کاواش با آب اسید و آب خالص شسjشو می گردد و یا اینکه داخل وان آب اسید به مدت ۲ تا ۳ دقیقه نگه داشته می شود و سپس داخل وان دوم با آب خالص تمیز کاری می گردد. بعد خشک شدن محصول داخل کوره عملیات رنگ کاری طبق روال سفارشی مشتری انجام می گردد. حداقل ضخامت رنگ برای دریچه گل سقفی یک پله ای شیار دار وزنی  بین ۷۰ تا ۸۰ میکرون و درجه پخت رنگ ۱۸۰ درجه سانتی گراد و زمان نگهداری داخل کوره ۱۵ دقیقه می باشد.

در انتها بعد از بازدید نهایی QC شرکت پخش نیروی سپهر مهار طبق سفارش مشتری لیبل اندازه و محصولات بسته بندی با نایلون حبابدار می شوند.

دریچه فن کویل گل سقفی یک پله ای وزنی

قیمت دریچه گل سقفی یک پله ای شیار دار وزنی

قیمت دریچه گل سقفی یک پله ای شیار دار وزنی بستگی به عوامل مختلفی مانند ابعاد، جنس، برند و محل خرید دارد. جهت اطلاعات بیشتر وقیمت دقیق با کارشناسان شرکت پخش نیروی سپهر مهار در تماس باشید.

نحوه نصب دریچه گل سقفی یک پله ای شیاردار وزنی

نصب دریچه گل سقفی یک پله ای شیاردار وزنی به مراحل زیر تقسیم می‌شود:

  1. انتخاب مکان نصب: ابتدا باید مکان مناسبی را برای نصب دریچه گل سقفی انتخاب کنید. این مکان باید بر اساس نیازهای شما و دسترسی به سقف یا فضای بالای ساختمان تعیین شود و دقیقا زیر فن کوئل و داکت اسپلیت باشد.
  2. باید کاملا دقت داشت که کلاف کار گذاشته گونیا باشد ودفرمگی و پیچیده شدن برای کلاف پیش نیامده باشد .برای این مهم باید چندین نقطه اندازه گیری شود.
  3. در این مرحله،  قاب اول دریچه موجود در سقف یا فضای بالای ساختمان قرار دهید. اطمینان حاصل کنید که دریچه به طور صحیح و محکم با پیچ خودکار که از داخل فریم زده شده فیکس است.
  4. تنظیم و آزمایش: پس از نصب دریچه، اطمینان حاصل کنید که آن به طور صحیح کار می‌کند. با جا به جایی و رها کردن گل دریچه،نحوه عملکرد را چک کنید. در صورت نیاز، تنظیمات لازم را انجام دهید.
    توصیه می‌شود برای نصب دریچه گل سقفی یک پله ای شیاردار وزنی، از کارشناسان مجرب یا تیم‌های حرفه‌ای استفاده کنید تا نصب به درستی انجام شود و هیچ خطری برای ساختمان یا افراد وجود نداشته باشد.

 

 

به این مطلب امتیاز بدهید

0 / 5. 0

اولین نفر امتیاز بدهید

امتیاز بدهید
4.8/5
نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دریچه فن کویل گل سقفی یک پله ای وزنی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود به سایت
//