دریچه دیواری پره ایرفویلی یک طرفه

دریچه پره ایرفویلی یک طرفه

دریچه دیواری با دمپر قاشقی یا همان دریچه پره ایر فویلی یک طرفه، یکی از محصولات پرکاربرد در تهویه ساختمانها محسوب میشود. این نوع دریچه به دو صورت آهنی و آلومینیومی قابل ساخت می باشد. از مشخصات این دریچه می توان فریم ۳.۵ سانتی متری دور دریچه و پره های عمودی جهت تنظیم جریان به سمت چپ و راست و دمپر پشت دریچه جهت بسته شدن عبور جریان هوا و هدایت جریان هوا به بالا و پایین می باشد.

دریچه دیواری با دمپر قاشقی، یا همان دریچه پره ایر فویلی یک طرفه، یکی از محصولات پرکاربرد در تهویه ساختمانها محسوب میشود. این نوع دریچه به دو صورت آهنی و آلومینیومی قابل ساخت می باشد. از مشخصات این دریچه می توان فریم ۳.۵ سانتی متری دور دریچه و پره های عمودی جهت تنظیم جریان به سمت چپ و راست و دمپر پشت دریچه جهت بسته شدن عبور جریان هوا و هدایت جریان هوا به بالا و پایین می باشد.

رنگ این محصول معمولا سفید 9016 الکترو استاتیک می باشد. ولی شرکت پخش نیرو این امکان را فراهم نموده است تا مشتری بتواند با توجه به رنگ محل مورد نصب رنگ درخواستی را از روی رال انتخاب نماید. این نوع دریچه در مدل آهنی و آلومینیومی در سایزهای استاندارد تولید شده و موجود در انبار می باشد.

دریچه پره ایرفویلی یک طرفه

یکی از معایب دریچه های پره ایرفویلی یک طرفه در ابعاد بزرگ (به عنوان مثال:30*50) این است که زمانی که در جریان عبور هوا قرار می گیرد پره های دمپر به صدا می افتد و باعث می شود سر و صدای خاصی در اتاق بوجود آید. همچنین دمپر این نوع دریچه برای زمستان قدرت هوابندی کامل را نیز ندارد.

از سایزهای پر مصرف این نوع دریچه دیواری می توان ابعاد 30*50 ، 20*40 ، 25*45 ،30*60 ، 30*70 را نام برد.

قیمت دریچه پره ایرفویلی یک طرفه

در محاسبه قیمت دریچه پره ایرفویلی یک طرفه متریال مصرفی تعیین کننده می باشد. به عنوان مثال دریچه دیواری آهنی با دمپر به مراتب قیمت پایین تری از مدل آلومینیومی با دمپر دارد. با توجه به قیمت آلومینیوم که در بازار حدود 3 برابر بالاتر از ورق روغنی می باشد، متریال در محاسبه قیمت از اهمیت بالایی برخوردار است. البته در این نوع دریچه ها اگر دمپر دار نباشند قیمت آن نیز کاهش می یابد.

مبنای محاسبه برای سفارش این محصول ابعاد دهنه کانال یا فریم چوبی می باشد که معمولا اگر خریدار خلاصی برای دریچه اعلام نکند بطور اتوماتیک خلاصی یک سانتی متر محاسبه می گردد.

مشخصات فنی دریچه دیواری پره ایرفویلی یک طرفه

 

مشخصات دریچه دیواری با دمپر قاشقی

به این مطلب امتیاز بدهید

5 / 5. 1

اولین نفر امتیاز بدهید

امتیاز بدهید
4.8/5
دسته بندی: نوع محصول:
نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دریچه دیواری پره ایرفویلی یک طرفه”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود به سایت
//