دریچه کولر چوبی

دریچه کولر چوبی

دریچه کولر چوبی با توجه به ساخت و طراحی آن از متریال چوب بسیار کاربردی است و علاوه بر ظاهر زیبا و شیکی که به فضا می بخشد دارای مزایای بسیار زیادی نیز میباشد. در کنار این مسائل نصب آسان آن در ابعاد و مدل های مختلف حائز اهمیت است.

در سال های گذشته به دلیل به روز شدن تجهیزات در خصوص صنعت چوب و MDF، تولید و عرضه محصولات مربوطه مانند انواع دریچه های MDF یا چوبی بیش از پیش رواج پیدا کرد. دریچه کولر چوبی، با توجه به زیبا و مدرن مورد توجه زیادی از کارفرمایان و مشتریان قرار گرفته که طراحان دکور و دیزاینرهای داخلی به میزان قابل توجهی از این دریچه در ساختمان ها بهره می گیرند. البته شرکت پخش نیرو سپهر مهار همیشه بر این باور است که دریچه های کنافی و آلومینیومی از کیفیت بالاتری برخوردار هستند. برای اطلاعات کامل پیشنهاد میکنیم صفحه محصول دریچه کولر را مشاهده نمایید.

دریچه کولر چوبی

ساخت دریچه کولر چوبی و ساختار آن

نکته مهم در ساخت دریچه کولر چوبی، بکارگیری از صنعت CNC در فرایند تولید آن است که این دستگاه ها قدرت زیادی برای مانور و طراحی ساخت این محصول را دارا می باشند. این دریچه ها در مجموع شامل قاب در اطراف و در بازشو در بخش مرکزی یا کناره خود می باشند.

دریچه کولر چوبی می توانند در مدل های متفاوتی تولید شوند و رنگ، طرح و تزئینات مخصوص به خود را داشته باشند. بیشتر دریچه های کولر چوبی به دلیل جنس متریال آن دارای روکش های محافظ هستند. این روکش ها می توانند براق یا مات باشند که هر دو دارای زیبایی خاص خود هستند. افزودن روکش محافظ بر روی این محصولات کمک زیادی به ماندگاری و افزایش طول عمر مفید آن می کند.

ساخت دریچه کولر چوبی

مزایای دریچه کولر چوبی

از دریچه کولر چوبی می توان در مکان هایی نظیر خانه ها و بخش های اداری و تجاری مدرن برای تزئین و زیباسازی محیط استفاده نمود. ظاهر MDF این محصولات کمک می کند تا به راحتی آن را با بقیه اثاثیه و دکور اتاق مانند مبلمان و میز تطابق یابد و یک سبک منحصر به فرد و دکوراتیو به فضا بخشیده شود. همچنین با نصب این دریچه، ظاهر یکنواخت دریچه های قدیمی فلزی و کانال کولر از بین رفته و ظاهری تازه را به فضای خانه هدیه می دهد. این محصول در واقع یکی از انواع دریچه تنظیم هوا محسوب میشود.

به طور کلی هوای گرم بالا می ماند و هوای خنک تمایل دارد به سمت پایین برود. دریچه های کولر چوبی می توانند انتخاب مناسبی برای جریان دهی هوا مخصوصا در آب و هوای گرم و مرطوب می باشند. این دریچه ها هوا را در مسیر مناسب  تنظیم و فیلتر می کنند. اکثر این دریچه ها نیز شبکه ها و منافذ دکوراتیو و خاصی دارند.

از مزایای دیگر دریچه های چوبی کولر، می توان به مقاومت گرمایی بسیار بالای چوب اشاره نمود. محصولات طراحی شده از چوب طبیعی به نسبت دیگر متریال ها، هدایت گرمایی پایینی دارند و می توانند در مصرف و حفظ انرژی کمک زیادی بکنند. همچنین چوب عنصری دارای وزن، دوام و مقاومت بالا می باشد. دریچه های کولر چوبی در کنار مقاوم بودن، انعطاف پذیری بالایی دارند و این ویژگی سبب ماندگاری و طول عمر آن در سال های طولانی می شود. همچنین از آن به عنوان محصول سبز یاد می شود؛ چرا که قابل بازیافت است و آسیبی به محیط زیست وارد نمی کند.

مزایای دریچه کولر چوبی

قیمت دریچه کولر چوبی

قیمت دریچه كولر چوبی مانند محصولات دیگر دریچه‌ های كولر فلزی و پلاستيكی، طبق مساحت (اینچ مربع) محاسبه می‌ شود. برای اطلاع بیشتر با کارشناسان شرکت پخش نیرو سپهر مهار تماس حاصل فرمایید.

به این مطلب امتیاز بدهید

3 / 5. 2

اولین نفر امتیاز بدهید

امتیاز بدهید
4.8/5
نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دریچه کولر چوبی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود به سایت
//