دریچه خطی ۰ درجه

دریچه خطی 0 درجه

دریچه خطی 0 درجه با پره های ثابت قابلیت این را دارد که در سقف های کاذب که نمی توان از دریچه خطی 30 درجه استفاده کرد، جایگزین گردد و دبی هوا را به انتهایی ترین نقطه اتاق هدایت کند .دریچه خطی صفر درجه با توجه به یکپارچگی آن این مزیت را دارد که در طول های بلند پشت سر هم نصب گردد و نمای زیبایی در محل نصب داشته باشد. معمولا این نوع دریچه ها هم در مکش و هم در دهش مورد استفاده قرار می گیرد.

عناوین این مطلب:

دریچه خطی ۰ درجه با پره های ثابت قابلیت این را دارد که در سقف های کاذب که نمی توان از دریچه خطی 30 درجه استفاده کرد، جایگزین گردد و دبی هوا را به انتهایی ترین نقطه اتاق هدایت کند. دریچه خطی صفر درجه با توجه به یکپارچگی آن این مزیت را دارد که در طول های بلند پشت سر هم نصب گردد و نمای زیبایی در محل نصب داشته باشد. معمولا این نوع دریچه ها هم در مکش و هم در دهش مورد استفاده قرار می گیرد. این دریچه خطی یکی از پر مصرف ترین نوع دریچه ها در ساختمانهای مسکونی که تهویه آن به صورت داکت اسپلیت و فن کوئل میباشد محسوب میشود.

دریچه خطی 0 درجه

این دریچه قابلیت ساخت و ترکیب با خطی 30 درجه با مدلهای دو طرفه یا سه طرفه و چهار طرفه بودن را نیز دارد. همچنین این محصول میتواند با دمپرهای قاشقی و موازی، هفت و هشت ترکیب گردد و بدین شکل کاربر بتواند کنترل دبی را در اختیار داشته باشد. این محصول در دسته بندی دریچه دیواری قرار میگیرد که انواع مختلف آن توسط شرکت پخش نیرو طراحی و تولید میگردد.

مبنای محاسبه برای سفارش دریچه های صفر درجه خطی ابعاد دهنه کانال یا فریم چوبی می باشد. معمولا اگر خریدار خلاصی برای دریچه اعلام نکند بطور اتوماتیک خلاصی یک سانتی متر محاسبه می گردد. نکته بسیار مهم در سفارش این نوع دریچه ها این است که در صورت نیاز به با دمپر موازی یا چرخ دنده ای باید توجه داشت دمپر هوا که در پشت این دریچه نصب می گردد حدود 10 سانتی متر در کانال در زمان باز شدن دمپر نیاز به فضای خالی دارد. پس باید دقت داشت در زمان ثبت درخواست فضای داخل کانال دقیقا بررسی شود.

رنگ این نوع دریچه 0 درجه معمولا سفید 9016 الکترو استاتیک می باشد. همچنین شرکت پخش نیرو این امکان را فراهم نموده است تا مشتری بتواند با توجه به رنگ محل مورد نصب رنگ درخواستی را از روی رال انتخاب نماید.

از دیگر محصولات مرتبط به این دریچه ها، که بسیار کاربردی و مهم هستند، میتوان به پلنیوم باکس اشاره کرد که در ابعاد مختلف توسط پخش نیرو سپهر مهار تولید و عرضه میشوند.

شماتیک دریچه خطی 0 درجه

قیمت دریچه خطی صفر درجه

تعیین قیمت دریچه خطی ۰ درجه به صورت کلی به طول و عرض مورد نیاز، تعداد سفارش و رنگ بستگی دارد. برای مشاوره و کسب اطلاعات کاملتر و استعلام قیمت با کارشناسان فروش شرکت پخش نیرو تماس بگیرید.

به این مطلب امتیاز بدهید

5 / 5. 2

اولین نفر امتیاز بدهید

امتیاز بدهید
4.8/5
نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دریچه خطی ۰ درجه”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود به سایت
//