دریچه خطی 30 درجه

دریچه خطی 30 درجه

دریچه خطی 30 درجه باپره های ثابت قابلیت این را دارد که دبی هوا را به پایین ترین نقطه اتاق هدایت کند. این دریچه ها به صورت یکپارچه تولید میشوند و این مزیت را دارد که در طول های بلند پشت سر هم نصب شوند. در نتیجه نمای زیبایی در محل نصب با توجه به یکپارچه بودن آن ایجاد میشود. معمولا این نوع دریچه ها در دهش و مکش مورد استفاده قرار می گیرد. دریچه خطی سی درجه یکی از پر مصرف ترین نوع دریچه ها در ساختمانهای مسکونی است که تهویه آن به صورت داکت اسپلیت و فن کوئل می باشد.

دریچه خطی 30 درجه باپره های ثابت قابلیت این را دارد که دبی هوا را به پایین ترین نقطه اتاق هدایت کند. این دریچه ها به صورت یکپارچه تولید میشوند و این مزیت را دارد که در طول های بلند پشت سر هم نصب شوند. در نتیجه نمای زیبایی در محل نصب با توجه به یکپارچه بودن آن ایجاد میشود. معمولا این نوع دریچه ها در دهش و مکش مورد استفاده قرار می گیرد.

دریچه خطی 30 درجه

این دریچه قابلیت این را دارد که با دمپرهای قاشقی و موازی و همچنین مدلهای هفت و هشت ترکیب گردد و در نتیجه کاربر میتواند دبی هوا را کنترل نماید. ضمنا دریچه سی درجه خطی قابلیت ساخته دو وسه وچهار طرفه بودن را نیز دارد. این دریچه خطی یکی از پر مصرف ترین نوع دریچه هوا در ساختمانهای مسکونی است که تهویه آن به صورت داکت اسپلیت و فن کوئل میباشد.

این دریچه قابلیت ساخت و ترکیب با دریچه خطی صفر درجه با مدلهای دو طرفه یا سه طرفه و چهار طرفه بودن را نیز دارد. همچنین این محصول میتواند با دمپرهای قاشقی و موازی، هفت و هشت ترکیب شده و بدین ترتیب کاربر قادر خواهد بود دبی خروجی هوا را تنظیم کند. این محصول در دسته بندی دریچه دیواری قرار میگیرد که انواع مختلف آن توسط شرکت پخش نیرو طراحی و تولید میگردد.

مبنای محاسبه برای سفارش دریچه های 30 درجه خطی ابعاد دهنه کانال یا فریم چوبی می باشد. معمولا اگر خریدار خلاصی برای دریچه اعلام نکند بطور اتوماتیک خلاصی یک سانتی متر محاسبه می گردد. نکته بسیار مهم در سفارش این نوع دریچه ها این است که در صورت نیاز به با دمپر موازی یا چرخ دنده ای باید توجه داشت دمپر هوا که در پشت این دریچه نصب می گردد حدود 10 سانتی متر در کانال در زمان باز شدن دمپر نیاز به فضای خالی دارد. پس باید دقت داشت در زمان ثبت درخواست فضای داخل کانال دقیقا بررسی شود.

شماتیک دریچه خطی 30 درجه

رنگ دریچه سی درجه خطی معمولا سفید 9016 الکترو استاتیک می باشد. در عین حال شرکت پخش نیرو این امکان را فراهم نموده است تا مشتری بتواند با توجه به رنگ محل مورد نصب رنگ درخواستی را از روی رال انتخاب نماید.

از دیگر محصولات مرتبط به این دریچه ها، که بسیار کاربردی و مهم هستند، میتوان به پلنیوم باکس و دریچه پادری اشاره کرد که در ابعاد مختلف توسط پخش نیرو سپهر مهار تولید و عرضه میشوند.

به این مطلب امتیاز بدهید

5 / 5. 2

اولین نفر امتیاز بدهید

امتیاز بدهید
4.8/5
نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دریچه خطی 30 درجه”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود به سایت
//