دریچه زیر فن کویل دوپله وزنی

دریچه زیر فن کویل دوپله وزنی

دریچه بازدید فن کویل دو شیار وزنی یکی از محصولات پرمصرف و پرکاربرد و اقتصادی می باشد که در ادامه نوع ساختار  و شکل ظاهری این محصول را توضیح می دهیم.

این محصول برای بازدید دستگاه‌های فن کوئل در فضاهای مسکونی و اداری و تجاری قابل استفاده می باشد. دریچه فن کویل دو شیار وزنی دارای یک فریم کلاف با ضخامت ۱.۴ می باشد. ارتفاع پشت کلاف این محصول حدود ۴ سانتی متر و دارای یک لبه برای نشیمنگاه گل داخلی با عمق ۱سانتی متر می باشد.

گل اول داخلی  با ضخامت ۱.۴ نیز است که دو کلاف پره سقفی به ضخامت های ۱.۲ جهت دو مکش به این دریچه کلاف می شود. ورق وسط دریچه با ضخامت ۱میل به کلاف سوم پرچ می گردد. با توجه داشت که ضخامتهای گفته شده در این محصول بابت متریال باید حتما رعایت گردد تا در ابعاد بزرگ این محصول تابیدگی یا دفرمگی دیده نشود.

تمامی متریال این محصول به جز بست ال کلاف اول وکلای دوم کاملا آلومینیومی است. دوپله ای بودن این محصول باعث می گردد تا مکش مناسب تری برای دستگاه ایجاد گردد و راندمان بیشتری دستگاه داشته باشد.

این محصول یکی از مدلهای متنوع دریچه فن کویل است که توسط شرکت پخش نیرو طراحی و تولید میشود.

نحوه نصب دریچه بازدید فن کویل دوپله وزنی

اول باید گل داخلی این محصول کنار گذاشته شود و کلاف اول توسط پیچ های خودکار به فریم اصلی که قبلا کار گذاشته شده و اندازه ها نیز بر حسب کلاف فریم برداشته شده فیکس می گردد. بهتر است که جاپیچ این محصول از داخل قاب زده شود که ظاهر زیباتری داشته باشد و گل پیچ از روی قاب دیده نشود.

باید دقت داشت حداقل فضایی که برای جابه جا شدن قاب نیا ز است ۸ سانتی متر است و اگر فضای کمتری داشته باشیم به هیچ وجه نمی توان از این محصول استفاده کرد.

دریچه فن کویل دو شیار وزنی

پیشنهاد میکنیم برای دیدن محصولات بیشتر و مرتبط در همین زمینه صفحه دریچه بازدید را مشاهده نمایید.

رنگ دریچه بازدید فن کویل دوشیار وزنی

برای رنگ آمیزی این محصول بعد از اینکه مراحل مونتاژ کاری و سنگ زنی به پایان رسید دریچه به واحد رنگ کاری منتقل می گردد. قبل از عملیات رنگ باید زیر کار دریچه آماده سازی گردد. به همین منظور دریچه یا بصورت پاششی  توسط دو مرحله کاواش با آب اسید و آب خالص شستشو می گردد و یا اینکه داخل وان آب اسید به مدت ۲ تا ۳ دقیقه نگه داشته می شود و سپس داخل وان دوم با آب خالص تمیز کاری می گردد. بعد خشک شدن محصول داخل کوره عملیات رنگ کاری طبق روال سفارشی مشتری انجام می گردد. حداقل ضخامت رنگ بین ۷۰ تا ۸۰ میکرون و درجه پخت رنگ ۱۸۰ درجه سانتی گراد و زمان نگهداری داخل کوره ۱۵ دقیقه می باشد.

در انتها بعد از بازدید نهایی QC شرکت پخش نیروی سپهر مهار طبق سفارش مشتری لیبل اندازه و محصولات بسته بندی با نایلون حبابدار می شوند.

قیمت دریچه بازدید فن کویل دوپله وزنی

ابعاد دریچه نقش تعیین کننده ای برای قیمت این محصول ایفا می کند. نوع متریال و ضخامت و قیمت روز آلومنیوم از دیگر موارد تعیین کننده قیمت دریچه بازدید فن کویل دوشیار وزنی می باشد. جهت اطلاعات بیشتر و قیمت دقیق با کارشناسان شرکت پخش نیروی سپهر مهار در تماس باشید.

به این مطلب امتیاز بدهید

0 / 5. 0

اولین نفر امتیاز بدهید

امتیاز بدهید
4.8/5
نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دریچه زیر فن کویل دوپله وزنی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود به سایت
//