دریچه بازدید مگنتی

دریچه بازدید مگنتی

دریچه بازدید مگنتی یکی از محصولات پرطرفدار در چند سال اخیر می باشد. با توجه به اینکه فریم این محصول مخفی است وشما در نمای دیوار یا سقف دریچه ای نمایان را نمی بینید محصول جذابی برای کاربران شده است.

دریچه بازدید مگنتی دارای یک فریم آلومنیومی می باشد که ۲.۵ از هر طرف قاب دارد و در پشت سقف کناف یا دیوارها نصب می گردد. درب این دریچه نیز این قابلیت را دارد که برای یکی شدن در مکان نصب هر نوع متریالی، که ضخامت آن ۱.۲ میل باشد استفاده کرد. متریال مورد استفاده در درب های بازدید آهنربایی، آلومینیوم و کناف سرامیک و چوب می تواند باشد.

قفل های این محصول به صورت مخفی است و شما می توانید با لمس کردن درب و فشار به داخل این درب را باز یا بسته کنید. دو سیم بکس برای حفاظت بیشتر در طرفین درب قرار گرفته تا در صورت باز شدن درب به سمت پایین پرتاب نگردد.

پیشنهاد میکنیم محصولات مشابه و مرتبط را در صفحه دریچه بازدید تاسیسات و دریچه کناف مشاهده نمایید.

 

دریچه بازدید مگنتی

قیمت دریچه بازدید مگنتی

قیمت دریچه بازدید مگنتی کاملا به متریال مصرف شده و ابعاد بستگی دارد.ولی می توان گفت رنج قیمت این محصول از اینچی ۲۵۰۰تومان در ابعاد زیر ۱۵۰ اینچ و اینچی ۸۰۰تا۱۲۰۰ برای ابعاد بزرگتر در نظر گرفته می شود. پیشنهاد می گردد برای مشاوره و قیمت مناسب با کارشناسان شرکت پخش نیروی سپهر مهار در تماس باشید.

به این مطلب امتیاز بدهید

5 / 5. 2

اولین نفر امتیاز بدهید

امتیاز بدهید
4.8/5
نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دریچه بازدید مگنتی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود به سایت
//