دریچه بازدید فن کویل لولا دار وسط خطی

دریچه بازدید فن کویل لولا دار وسط خطی

وظیفه اصلی دریچه بازدید فن کویل وسط خطی لولادار، امکان دسترسی به فن کوئل و تمیز کردن آن را فراهم می کند. ساختار وسط خطی در این دریچه، بهبود جریان هوا را فراهم می کند و از ورود ذرات غیر مناسب به داخل فن کوئل با توجه به توری پشت جلوگیری می کند. همچنین، ساختار لولا دار در این دریچه، استحکام و پایداری آن را تضمین می کند و به راحتی قابل نصب و استفاده است. این دریچه با ساختار وسط خطی و لولادار، عملکرد بهتری را در سیستم های تهویه و تبرید فراهم می کند.

دریچه بازدید فن کویل لولا دار وسط خطی یک نوع دریچه است که به منظور تهویه مناسب و تصفیه هوا در فضاهای مختلف جهت دستگاههای فن کوئل استفاده می‌شود. این نوع دریچه بازدید، با استفاده از پره ای خطی که روی درب تعبیه شده است جریان هوا برای عبور هوا برای دستگاه تنظیم می‌کند.

ساختار لولا دار وسط خطی در این دریچه امکان عبور هوا را از طریق خطوط موازی و منظم ایجاد می‌کند. این ساختار باعث افزایش تماس هوا با فیلترها دستگاه می‌شود و کارایی تصفیه هوا را بهبود می‌بخشد.

دریچه فن کویل لولا دار وسط خطی می‌تواند در انواع فضاها نظیر ساختمان‌ها، فضاهای تجاری، صنعتی و مسکونی استفاده شود. با استفاده از این دریچه، می‌توانید جریان هوای تازه و تصفیه شده را در فضا دستگاهها کنترل کنید و به ایجاد یک محیط سالم، راحت و پرفشار کمک کنید.

این محصول یکی از مدلهای متنوع دریچه فن کویل سقفی است که توسط شرکت پخش نیرو طراحی و تولید میشود.

دریچه فن کویل لولا دار وسط خطی

ساختار دریچه فن کویل لولا دار وسط خطی

این محصول از یک کلاف اصلی آلومینیومی با ضخامت ۱.۴ میل ساخته می شود. کلاف این پروفیل ها بعد از فارسی بر شدن توسط بست فلزی گالوانیزه به یکدیگر کلاف می گردند. درب اصلی معمولا از ورق آلومینیومی با ضخامت یک میل در نظر گرفته می شوند،البته درابعاد بزرگتر بهتر است از ورق ۱.۱۵ تا ۱.۵ میل آلومینیومی استفاده گردد. دخم دور تا دور درب ۱.۵سانت می باشد.

بعد از اینکه خم کاری صورت گرفت معمولا ۱۵ سانت از یک طرف برش به ابعاد مورد نظر بر روی درب ایجاد می گردد جهت جاگذاری دریچه خطی که می تواند هم خطی ۳۰درجه باشد وهم صفر درجه در نظر گرفته شود. ابعاد خطی بر روی درب بهتر است با ارتفاع ۱۵ سانت و طول دریچه نسبت به طول دریچه با کم کردن حدود۱۰ تا ۱۵ سانتی متر از هر طرف باید در نظر گرفته شود.

پیشنهاد میکنیم برای دیدن محصولات بیشتر و مرتبط در همین زمینه صفحه دریچه بازدید تاسیسات را مشاهده نمایید.

قیمت دریچه بازدید فن کویل لولادار وسط خطی

قیمت این محصول کاملا بسته به نوع متریال مصرفی و ابعاد و اندازه، ضخامت ورق و پروفیل آلومینیومی و قیمت روز بازار بستگی دارد. جهت مشاوره با کارشناسان شرکت پخش نیروی سپهر مهار در ارتباط باشید.

 

به این مطلب امتیاز بدهید

5 / 5. 1

اولین نفر امتیاز بدهید

امتیاز بدهید
4.8/5
نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دریچه بازدید فن کویل لولا دار وسط خطی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود به سایت
//