دریچه بازدید فن کویل گریل خور

دریچه بازدید گریل خور

دریچه بازدید گریل خور یکی از ابتدایی ترین نوع دریچه ها در صنعت دریچه سازی می باشد که در زمان خود از بهترین نوع بود. این دریچه بازدید قابلیت ساخت با ورق آلومینیومی و ورق آهنی یا گالوانیزه را دارد. البته با توجه به اینکه در سقف نیاز هست دریچه با وزن کمتری جا گذاری شود و کمتر دیده می شود، این نوع دریچه ها با جنس آهن یا گالوانیزه ساخته شود.

دریچه بازدید فن کویل گریل خور یکی از ابتدایی ترین نوع دریچه ها در صنعت دریچه سازی می باشد که در زمان خود از بهترین نوع بود. این دریچه بازدید تاسیسات قابلیت ساخت با ورق آلومینیومی و ورق آهنی یا گالوانیزه را دارد. البته با توجه به اینکه در سقف نیاز هست دریچه با وزن کمتری جا گذاری شود و کمتر دیده می شود، این نوع دریچه ها با جنس آهن یا گالوانیزه ساخته شود.

پروفیل قاب این دریچه ها معمولا از ۳.۵ سانت ساخته می شود ولی قابلیت ۴ یا ۵ سانتی متری در آلومینیوم وجود دارد و در دریچه های آهنی و یا گالوانیزه محدودیتی برای قاب نیست.

دریچه بازدید گریل خور

 

ورق این نوع دریچه بازدید بصورت پانچ ۲۰ سانت و یا ۹ سانت قابل ساخت است. این پانچ ها امکان هوارسانی به دستگاه را فراهم می‌کند. البته یکی از معایب این دریچه نیز همین هست که پانچهای ایجاد شده اگر از حد معمول زیاد تر باشد باعث ضعیف شدن ورق می شود، اگر هم کم باشد هوا رسانی مطلوبی برای دستگاه ندارد و باعث می شود دستگاه راندمان مناسبی نداشته باشد. این نوع دریچه قابلیت ساخت با قفل و لولا و کشویی و لولا وزنی را دارد.

برای مشاهده محصولات مشابه با توضیحات کاملتر پیشنهاد میکنیم دریچه داکت اسپلیت و دریچه فن کویل سقفی را نیز بررسی کنید.

دریچه بازدید گریل دار

به این مطلب امتیاز بدهید

5 / 5. 1

اولین نفر امتیاز بدهید

امتیاز بدهید
4.8/5
نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دریچه بازدید فن کویل گریل خور”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود به سایت
//