دریچه زیر داکت اسپلیت خطی

دریچه خطی داکت اسپلیت

زمانی از دریچه بازدید داکت اسپلیت خطی استفاده می گردد که نیاز باشد هوای برگشت از محیط زیر دستگاه داکت اسپلیت تامین شود. این دریچه ترکیبی از دریچه بازدید ساده خطی یک یا دو طرفه است. دریچه خطی که روی بدنه اصلی این مدل نصب می‌شود دارای منافذ موازی و ابعاد متناسب با بدنه است. به همین دلیل این امکان را می‌دهد که هوای کافی جهت پشتیبانی هوای برگشته دستگاه به طور مستقیم توسط این دریچه داکت اسپلیت از محیط تامین شود.

مشخصات دریچه خطی داکت اسپلیت

درب دریچه خطی داکت اسپلیت این قابلیت را دارد که هم به صورت وزنه ای و هم به صورت لولایی باز و بسته شود. فریم دریچه این دریچه با عرض ۳ و ۵ سانتی متر تولید می شود. دریچه زیر داکت اسپلیت خطی به دلیل زاویه مناسبی که دارد می‌تواند هوا را از یک سو مکش کند. به همین دلیل بیشتر در جاهایی که یک سمت دریچه به دیوار نزدیک است مورد استفاده قرار می‌گیرد.

دریچه خطی داکت اسپلیت دو طرفه به صورت زاویه دار از دو طرف هوای محیط را وارد محفظه میکند. در نتیجه در مکان هایی مورد استفاده قرار می گیرد که از دیوارها فاصله لازم را دارد و از هر طرف هوای محیط را جذب خواهد کرد. در این مدل نیز از قفل های زیمنسی استفاده میشود.

برای مشاهده محصولات مشابه و مرتبط حتما به صفحات دریچه بازدید داکت اسپلیت و دریچه فن کویل و دریچه بازدید تاسیسات مراجعه کنید.

 

دریچه بازدید داکت اسپلیت با درب خطی لولایی

دریچه خطی داکت اسپلیت با درب لولایی نیز همچون انواع دیگر این دریچه ها دارای فریم و درب از جنس آلومینیوم می باشد. این درب از دو قسمت ورق اصلی درب و دریچه خطی تشکیل می شود که این دریچه خطی، برای تامین هوای محفظه ای که دستگاه در آن قرار دارد در نظر گرفته می شود.

دریچه زیر داکت اسپلیت خطی

برای بازدید دستگاههای داکت اسپلیت که نیاز به هوای بیشتری برای محفظه خود دارند از مدل مشبک آلومینیومی لولایی استفاده می شود. با توجه به اینکه امکان انتقال هوای بیشتر هوا از سوراخهای مشبک این مدل امکان پذیر است، این مدل از مناسبترین گزینه ها محسوب میشود.

 

به این مطلب امتیاز بدهید

5 / 5. 3

اولین نفر امتیاز بدهید

امتیاز بدهید
4.8/5
نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دریچه زیر داکت اسپلیت خطی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود به سایت
//