دریچه فن کویل طرح اسلوت وزنی

دریچه فن کویل طرح اسلوت وزنی

دریچه بازدید فن کویل طرح اسلوت جهت بازدید و بازرسی شیرآلات برای فن کوئل ها و داکت اسپلیت ها استفاده می گردد. این محصول زیبایی خاصی به محیط می دهد و می توان جهت دهش نیز از اسلوت به تنهایی استفاده کرد تا با دریچه زیرین هم شکل باشد. جهت مشاوره رایگان و انتخاب محصول با کارشناسان شرکت پخش نیروی سپهر مهار در تماس باشید.

دریچه زیر فن کویل طرح اسلوت وزنی یک محصول کاربردی مهم در سیستم های تهویه مطبوع است که برای انتقال هوا و حفظ تعادل فشار برای بازدید دستگاه های فن کوئل استفاده می شود. این دریچه بازدید به صورت یک صفحه آلومینیومی با شکل دریچه اسلوت روی درب وزنی طراحی شده است که به راحتی قابل باز و بسته شدن است. این مکش با دریچه اسلوت به هوا اجازه می دهد به طور متناسب و بدون مانع از لاین دریچه عبور کند و در عین حال شکل زیبایی به فضای داخل ساختمان ها می دهد. این دریچه بازدید معمولاً در زیر دستگاههای فن کوئل و داکت اسپلیت که نیاز به بازدید و تعمیرات دوره ای دارند نصب می شود تا به راحتی بتوان به فن کوئل ها دسترسی داشت.

این محصول یکی از مدلهای متنوع دریچه زیر فن کویل است که توسط شرکت پخش نیرو طراحی و تولید میشود.

اجزای دریچه بازدید فن کوئل اسلوت وزنی

  1. قاب اصلی یا فریم دریچه که با ضخامت ۱.۴ میل می باشد. وظيفه آن نصب بر روی شاسی اصلی روی سقف و نگهداری داشتن درب روی خود را دارد. لبه نگه دارنده برای صفحه اصلی حدود یک سانتی متر و ارتفاع پشت قاب ۴ سانتی متر می باشد.
  2. صفحه اصلی یا درب دریچه: درب اصلی با ضخامت یک میلی متر یا بیشتر در نظر گرفته می شود.البته ابعاد کار برای انتخاب ضخامت از موارد اصلی می باشد،بدین صورت که هرچه ابعاد بزرگتر باشد باید ضخامت ورق را بیشتر گرفت تا دفرمگی و تابیدگی در درب ایجاد نشود.
  3. مکانیزم باز و بسته شدن: مکانیزم باز و بسته شدن دریچه بازدید فنکوئل طرح اسلوت به صورت وزنی می باشد. بدین صورت که شما حدود ۱۰ سانتی متر فضا در بالای درب نیاز دارید که درب به سمت بالا حرکت کند و بصورت افقی درب به بیرون هدایت شود.
  4. اسلوت روی درب: دریچه اسلوت روی درب بر اساس ابعاد دستگاه طراحی و ساخته می شود  البته برای زیبایی بیشتر بهتر است که از ۴لاین یعنی عرض ۲۰ سانتی متر بیشتر استفاده نگردد،و طول دریچه را بیشتر کنیم.

اجزای دریچه زیر فن کویل اسلوت وزنی

پیشنهاد میکنیم برای دیدن محصولات بیشتر و مرتبط در همین زمینه صفحه دریچه بازدید را مشاهده نمایید.

رنگ دریچه بازدید فنکویل اسلوت وزنی

به طور کلی می توان گفت مراحل رنگ تمامی محصولات آلومینیومی شرکت پخش نیروی به یک صورت می باشد. برای رنگ آمیزی این محصول بعد از اینکه مراحل مونتاژ کاری و سنگ زنی به پایان رسید دریچه به واحد رنگ کاری منتقل می گردد.

قبل از عملیات رنگ باید زیر کار دریچه آماده سازی گردد. به همین منظور دریچه یا بصورت پاششی توسط دو مرحله کاواش با آب اسید و آب خالص شستشو می گردد و یا اینکه داخل وان آب اسید به مدت ۲ تا ۳ دقیقه نگه داشته می شود و سپس داخل وان دوم با آب خالص تمیز کاری می گردد. بعد از خشک شدن محصول داخل کوره عملیات رنگ کاری طبق روال سفارشی مشتری انجام می گردد. حداقل ضخامت رنگ بین ۷۰ تا ۸۰ میکرون و درجه پخت رنگ ۱۸۰ درجه سانتی گراد و زمان نگهداری داخل کوره ۱۵ دقیقه می باشد.

در انتها بعد از بازدید نهایی QC شرکت پخش نیروی سپهر مهار طبق سفارش مشتری لیبل اندازه و محصولات بسته بندی با نایلون حبابدار می شوند.

نصب دریچه فن کویل طرح اسلوت وزنی

در نصب دریچه ابتدا باید مکان مناسبی را برای جاگذاری دریچه بازدید انتخاب کنید. این مکان باید بر اساس نیازهای شما و دسترسی به فن کوئل یا داکت اسپلیت تعیین شود. یعنی به طور ساده می توان گفت دقیقا دریچه باید زیر دستگاه با ارتفاع مناسب نسبت به دستگاه در نظر گرفته شود.

در مرحله بعد درب داخلی را باید کنار گذاشت و فریم اصلی دریچه را توسط پیچ های سرمته از داخل قاب به پروفیل اصلی که قبلا در سقف فیکس شده است متصل نمود. پروفیل ها باید از نوع آهنی وب۲*۲یا ۲*۴ باشد. در انتها نیز درب را داخل فریم دریچه قرار می دهیم.فضای مناسب برای نصب وبرداشت درب نسبت به دستگاه حدود ۱۰ سانتی متر می باشد.

قیمت دریچه بازدید فنکوئل اسلوت وزنی

قیمت دریچه بازدید فن کوئل اسلوت وزنی بستگی به عوامل مختلفی مانند ابعاد، جنس، ضخامت آلومینیوم بستگی دارد. جهت اطلاعات بیشتر وقیمت دقیق با کارشناسان شرکت پخش نیروی سپهر مهار در تماس باشید.

 

به این مطلب امتیاز بدهید

5 / 5. 1

اولین نفر امتیاز بدهید

امتیاز بدهید
4.8/5
نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دریچه فن کویل طرح اسلوت وزنی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود به سایت
//