دمپر دستی اهرمی

دمپر دستی اهرمی

دمپر دستی اهرمی، که به مدل قاشقی نیز نامیده میشوند بر روی دریچه های کولری دیواری و یا سقفی قرار می گیرد. این دمپرها به صورت اهرمی به سمت بالا و پایین قابل تنظیم می باشد و می‌توان گفت از دمپرهای ارزان قیمت می باشد.

دمپر دستی اهرمی، که به مدل قاشقی نیز نامیده میشوند بر روی دریچه کولر دیواری و یا سقفی قرار می گیرد. این دمپرها به صورت اهرمی به سمت بالا و پایین قابل تنظیم می باشد و می‌توان گفت از دمپرهای ارزان قیمت می باشد.

دمپر های اهرمی در دو نوع آلومینیومی و آهنی قابل تولید و عرضه می باشد. دمپر های قاشقی حتماً باید با یکی از دریچه های کولر سقفی یا دیواری ترکیب گردد و به تنهایی قابل استفاده نمیباشد. برای اطلاعات کاملتر پیشنهاد میکنیم به صفحه دمپر چیست مراجعه کنید.

دمپر دستی اهرمی

 

این دمپرها توسط یک تسمه به یکدیگر متصل می گردد و اصطلاحاً با میخ پرچ های آهنی و آلومینیومی با یکدیگر فیکس می گردد و توسط اهرمی که بر روی دریچه قرار میگیرد قابل تنظیم می‌باشد. دمپرهای اهرمی به تنهایی قابل قیمت دادن نمی باشد و معمولاً ترکیب آن با دریچه های کولر  قیمت نهایی محصول را مشخص می کند.

شرکت پخش نیرو مدلهای مختلفی از دمپر هوا را تولید میکند. دمپرهای اهرمی یکی از انواع دمپر دستی محسوب میشود که توسط شرکت پخش نیرو سپهر مهار طراحی و ساخته میشود.

به این مطلب امتیاز بدهید

5 / 5. 3

اولین نفر امتیاز بدهید

امتیاز بدهید
4.8/5
دسته بندی: نوع محصول:
نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دمپر دستی اهرمی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود به سایت
//