دریچه فن کویل خطی

دریچه بازدید فن کویل خطی

دریچه فن کویل خطی را می توان در چندین مدل تولید و عرضه نمود. به طور مثال می توان گفت دریچه های بازدید فن کوئل با مکش خطی ۳۰ درجه و یا با مکش خطی ۳۰ درجه، و یا حتی مکش خطی اسلوت از جمله محصولاتی می باشد که برای این مدل دریچه می توان نام برد.

دریچه فن کویل خطی یکی از پرمصرف ترین دریچه های زیر فن کوئل می باشد. البته باید یادآور شد در رتبه دوم خرید از لحاظ شکل ظاهری نسبت به دریچه فن کویل دور مکش را دارد.

دریچه فن کویل خطی

جنس ساخت دریچه های زیر فن کویل خطی از آلومینیوم می باشد. این دریچه ها از یک فریم دور تا دور در آلومینیومی با عرض ۳ و یا ۴ و یا ۵ سانتی متری تشکیل شده است. درب دریچه فن کویل خطی از جنس آلومینیوم است و با توجه به شیاری که نسبت به ابعاد بازشو سقف در نظر گرفته می شود یک دریچه با عرض حدود ۱۵ تا ۲۵ سانتی متر و طول مشخص شده دستگاه جهت مکش بر روی این درب ایجاد می گردد.

این مکش می تواند از نوع خطی سی درجه و یا خطی صفر درجه و یا حتی اسلوت باشد. در مواقع خاص بسته به نظر مشتری شرکت پخش نیرو این امکان را فراهم می آورد تا پشت دریچه یک توری آلومینیومی نصب گردد تا هم دید داخل دریچه کمتر شود و هم اینکه از عبور گرد و غبار به داخل دستگاه جلوگیری شود.

این محصول یکی از مدلهای متنوع دریچه فن کویل است که توسط شرکت پخش نیرو طراحی و تولید میشود. پیشنهاد میکنیم برای دیدن محصولات بیشتر و مرتبط در همین زمینه صفحه دریچه بازدید تاسیسات را مشاهده نمایید.

به این مطلب امتیاز بدهید

5 / 5. 1

اولین نفر امتیاز بدهید

امتیاز بدهید
4.8/5
نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دریچه فن کویل خطی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود به سایت
//