دریچه زیر فن کویل دور مکش

دریچه زیر فن کویل دور مکش

یکی از بهترین انتخاب ها برای دریچه های زیر فن کویل یا زیر دستگاهی دریچه زیر فن کویل دور مکش می باشد. این محصول با توجه به اینکه یک شیار دور تا دور ورق دارد باعث می شود تا مکش مناسبی برای دستگاه به وجود آید. حتی این امکان وجود دارد تا مکش این نوع دریچه ها اصطلاحاً با دو یا سه و یا چند گل بر روی محصول ایجاد گردد. منظور از گل اضافه بر روی دریچه های زیر فن کوئل این است که شیار دور تا دور امکان دارد تا دو و یا سه شیار سرتاسر دریچه قرار گیرد و با توجه به حجم دستگاه مکش مناسب تری بر روی این دریچه ها برای دستگاه ایجاد گردد.

دریچه بازدید فنکویل دور مکش یکی از به روزترین و مطرحترین نوع دریچه های بازدید است که مورد استفاده قرار می گیرد. این دریچه که در مدل های متنوعی تولید می شود که شکل کلی کار به یک صورت است ولی پروفیل های استفاده شده در ظاهر کار دریچه را متفاوت می کند.

از انواع این دریچه ها می توان دریچه زیر دستگاهی دور مکش با قفل و لولا، با قفل و کشو، دریچه دور مکش وزنی، دریچه دور مکش تی دار با قفل و لولا یا با قفل و کشو و دریچه دورمکش با قفل آلنی نام برد.

دریچه بازدید دور مکش

دریچه های بازدید فن کویل دور مکش را می‌توان به صورت وزنی و یا با قفل و لولا تولید و عرضه نمود. جنس این دریچه ها معمولاً از جنس آلومینیوم می باشد. البته می‌توان دریچه های فوق را با جنس آهن نیز تولید نمود. ولی با توجه به ابعاد بزرگ دریچه های زیر فن کوئل وزن این دریچه ها در صورت تولید با جنس آهن بسیار سنگین میشود. این محصول یکی از مدلهای متنوع دریچه فن کویل است که توسط شرکت پخش نیرو طراحی و تولید میشود.

دریچه های زیر فن کویل دور مکش از یک قاب دور تا دور ۳ و یا ۴ و یا ۵ سانتی متر تشکیل می شود و درب این دریچه ها شامل دو قاب و یک ورق است که قابهای موجود بر روی درب این دریچه امکان مکش را برای دستگاه به وجود می آورد. قیمت دریچه فن کویل دور مکش بسته به ابعاد داخلی کانال و تعداد شیار های ایجاد شده روی دریچه زیر فن کوئل دارد.

پیشنهاد میکنیم برای دیدن محصولات بیشتر و مرتبط در همین زمینه صفحه دریچه بازدید و دریچه بازدید داکت اسپلیت را مشاهده نمایید.

 

مشخصات دریچه فن کویل دور مکش

دریچه فن کویل دور مکش از ۴ پروفیل متفاوت ساخته می شود. قاب این دریچه معمولا ۳.۵ سانتی متر می باشد ولی با قاب ۴ و ۵ سانتی متری هم می توانند ساخته شوند. پروفیل دور درب ۲.۵ و ۳.۵ سانتی متر آلومینیومی است. قاب پرس شده در دور گل وسط پروفیل سقفی و در نهایت ورق آلومینیومی اجزا اصلی تشکیل دهنده این دریچه هستند.

با توجه به مکش دور تا دور این دریچه بازدید مقدار مناسبی هوا جهت هوارسانی به دستگاه منتقل می گردد. یکپارچگی این محصول روی سقف شکل زیبایی خاصی را به بیننده منتقل می‌کند و می توان گفت هم از نظر زیبایی و هم از نظر فنی دریچه قابل قبولی است.

به این مطلب امتیاز بدهید

5 / 5. 3

اولین نفر امتیاز بدهید

امتیاز بدهید
4.8/5
ورود به سایت
//